Geurmarketing op kantoor
Verhoog productiviteit en welzijn
Een frisse boost voor jouw werkomgeving
De juiste sfeer op kantoor heeft een directe impact op de productiviteit, alsook het welzijn en de tevredenheid van medewerkers. Geurmarketing is een subtiele en krachtige manier om de sfeer te verbeteren. Geuren verminderen stress, verhogen de concentratie en dragen bij aan een aangenamere werkplek. Met een doordachte geurbeleving creëer je een fijne omgeving voor medewerkers en maak je ook een sterke eerste indruk op bezoekers en klanten.

Waarom geurmarketing op kantoor werkt
Wetenschappelijke studies bewijzen:
Frisse geuren stimuleren alertheid en focus.
Rustgevende geuren helpen stress verminderen.
Een aangename geur verhoogt de positieve perceptie van een ruimte met meer dan 30%.
In een tijd waarin ‘employee experience’ centraal staat, betekent het gebruik van de juiste geur een onmisbare factor geworden om medewerkers te motiveren én te behouden.
Onze aanpak voor kantoren
Wij ontwikkelen geurconcepten op maat voor kantooromgevingen. Onze werkwijze:
Omgevingsanalyse:
Geurselectie op maat:
Onzichtbare installatie:
Geurverspreiding via stille, discrete technologie die eenvoudig te beheren is via onze eigen Begeuren® App.

De voordelen van geur op kantoor
Een kleine investering in geurmarketing kan een groot verschil maken in de sfeer én prestaties op de werkvloer.
Hogere productiviteit
Meer welzijn
Betere ontvangst
Ondersteuning van jouw employer branding
Vraag vandaag nog vrijblijvend advies aan
Geurmarketing voor winkels, kantoren en events
Als specialist in geurbeleving helpen we merken, winkels en bedrijven om hun klanten op een unieke manier te raken.
Geurmarketing wordt steeds belangrijker in een wereld vol prikkels. Laat jouw merk ruiken naar meer.