
Kurt Van Tendeloo
Hygieia
Op een avond en een vrij laat uur belde er een klant naar mij met een paniekerig telefoontje dat er een ongelooflijke storende geur in de zaak aanwezig was en dat hij ten einde raad was. Mijn klant vroeg me of ik hem kon helpen om dit probleem op te lossen. Dankzij mijn contact met Anne Guffens wist ik meteen de connectie te leggen en heb aan mijn klant de vraag gesteld om 10 minuten te wachten om een oplossing te bieden. Ondertussen even naar Anne gebeld, de situatie uitgelegd en de vraag gesteld om binnen de 15 minuten even naar mijn klant te bellen. Zo gezegd, zo gedaan, resultaat? Anne heeft meteen de koe bij de horens gevat, gebeld en mijn klant gerust gesteld dat alles in orde zou komen en dat er snel een oplossing geboden kan worden. De dag nadien had Anne al een afspraak gemaakt. Uiteindelijk kom ik na enkele weken terug bij mijn klant en hij sprak me spontaan aan dat de storende geur volledig was verdwenen en er zelfs een aangename geur in de zaak aanwezig was. Hij heeft dan ook beslist om een order te plaatsen bij Anne en de geur van succes in zijn zaak te laten ruiken. Dank je wel Anne om samen met Hygieia mee na te denken en oplossingen te bieden bij onze ondertussen gezamelijke klant.